Žaidimas yra savitikslis, jo vertė slypi pačiame jame. Kadangi jis nukreiptas į nesavanaudiškų tikslų siekimą ir motyvuojamas tik pažinimo veiklos ir žinių taikymo, įgūdžių ir gebėjimų įgijimu, kurių prireiks ateityje.
Šie poreikiai „maitina“ vaiko veiklą, o vaikas tampa fantazuotoju, atradėju, pionieriumi ir kūrėju.
Visą gruodžio mėnesį socialinės pedagogės Dalios Orlakienės kabinete mokiniai galėjo žaisti įvairius stalo, loginius, mokomuosius žaidimus. Atrasti ir išbandyti save, mokytis klausytis ir laikytis taisyklių, susirasti draugų arba kitaip praleisti pertraukas.
Pastebėta, kad mokiniai žaisdami žaidimus darosi savarankiškesni, smalsesni, sumanesni. Taip  mokosi socialinių naujovių.