Kurti, klysti, bandyti, ieškoti ir analizuoti – tokia maža Užvenčio Šatrijos Raganos gimnazijos Igb klasės mokinių užduotis 2013 – 2014 m. m. „Kūrybinių partnerysčių “ projekte. Kuo ypatinga „Kūrybinių partnerysčių“ programa? Tai mokymosi būdas, plačiai naudojamas Jungtinėje Karalystėje, kur į dėstomą dalyką žvelgiama plačiai ir tokiu būdu siekiama mokinius įtraukti į mąstymo procesą, nes tai nebėra vien tik skaičių, taisyklių, teorijų mokymasis. Vaikai mokosi bendraudami ir žaisdami, kalbėdami apie jausmus ir savo išgyvenimus, mokosi klausyti ir klausytis.

Programa, inicijuota LR švietimo ir mokslo ministerijos, vykdoma Ugdymo plėtotės centro, Lietuvoje prasidėjo 2011 metais ir joje jau dalyvavo apie 9 tūkstančius įvairaus amžiaus moksleivių. Šiais mokslo metais „Kūrybinių partnerysčių“ projekte dalyvauja 97 Lietuvos mokyklos, kurioms įvairių kultūros, meno, mokslo, kūrybos sričių profesionalai, padeda pasiekti išsikeltus tikslus.

Per pirmąjį pusmetį projekto veikloje dalyvaujanti klasė keitėsi, atsirado daugiau erdvės pasireikšti visiems mokiniams.